Er is een televisie in het hol!! - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Lisette Kompagne - WaarBenJij.nu Er is een televisie in het hol!! - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Lisette Kompagne - WaarBenJij.nu

Er is een televisie in het hol!!

Door: Lisette

Blijf op de hoogte en volg Lisette

10 Juli 2014 | Kenia, Nairobi

Maandag 7 juli 13.49: Er is een televisie in het hol!! Geen stroom, geen stromend water, maar een televisie is er. Franco en ik hebben een lange tijd gezeten aan het fixen van een antenne, en hij werkt gewoon echt!! De nodige stroom komt vanuit een accu. En het leuke is, ik ben de enige die weet hoe de televisie aan gaat. Wordt leuk als ik straks weg ben *wenkbrauwwiebel*.

Maandag 7 juli 18.45: Vandaag was onze eerste bouwdag! We hebbem eerst alle houten palen vervangen door nieuwe houten palen en de eerste drie ironsheets zijn vast gezet! Vervolgens hebben we in de stad nieuw water ingeslagen. 8 Liter, genoeg voor de komende 2-3 dagen. -Dit was waarschijnlijk mijn eersts bergloopje waarbij ik niet ten onder ging aan de combinatie van hitte, stijle bergen, 2500m hoogte en gebrek aan spierkracht.